Title Image

Asiakastapaamisten sopiminen

Jos se ei ole kalenterissa, sitä ei ole olemassa!

Paras tapa varmistaa, että kasvua ei tapahdu on jättää uusasiakashankinta tai nykyasiakkuuksien laajentaminen aloittamatta. Paras tapa varmistaa, että myyntityö tai oikeastaan mikä tahansa työ tulee tehtyä, on ulkoistaa se luotettavalle kumppanille!

Päättäjien tavoitettavuus hankaloituu vuosi vuodelta kaikissa kanavissa. Jo muutama vuosi sitten Sales Force julkaisi tutkimuksen, jonka mukaan B2B- myyntiä tekevältä henkilöltä kuluu noin 24% työajasta prospektointiin ja noin 25% työajasta oikeiden päättäjien tavoittelemiseen ja ensimmäisen tapaamisen sopimiseen. Yhteensä lähes puolet myyjän työajasta kuluu siis myynnin alkupäähän – myynnin laadulliset kriteerit täyttävien yritysten löytämiseen ja oikean päättäjän kanssa tapaamisen sopimiseen!
Jos myynnin pelinavaukset huolellisesti tehtynä vievät näin paljon aikaa, on hurjaa ajatella kuinka vähän aikaa myyjille jää tehdä sitä kaikista eniten arvoa ja euroja tuottavaa työtä eli sopimusten tekemistä asiakkaiden kanssa.

Löytyykö teiltä kasvu kalenterista?

Emme usko aktiviteetteihin vain aktiviteettien vuoksi vaan haluamme olla asiakkaallemme se kumppani, joka pystyy kannattelemaan myynnin alkupäätä tehden sekä huolellista prospektointia että tarkoin valittuun kohderyhmään kohdennettavaa laadukasta kontaktointia ja tapaamisten sopimista.

Haluatko säästää 25% B2B myyjiesi työajasta vai täydet 49%? Meiltä löytyy palvelut sekä parhaiden potentiaalisten yritysten tunnistamiseen ja käsinpoimintaan, sekä ensimmäisten SQL (sales qualified lead) – tapaamisten sopimiseen.

Kylmäkontaktointi asiakaskokemuksen ja brändin rakentamisen työkaluna

Kylmäsoittaminen ei ole kuollut, mutta näkemyksetön myynti on! Samoin persoonaton paperista lukeminen, mihin moni ulkoistetun kylmäsoittamisen helposti sekoittaa. Vaikka kontaktin asiakkaamme tulevaan asiakkaaseen tekee ulkopuolinen, meille on tärkeää, että kohtaaminen edustamamme brändin kanssa saa jotakin läikähtämään puhelun vastaanottajan rinnassa! Aito ilo, selkeästi sanoitettu myyntitarina yhdistettynä vahvaan liiketoimintaymmärrykseen kuuluu puheluistamme läpi. Teemme töitä kukin oman persoonamme kautta ja kohtaamme jokaisen päättäjän yksilönä. Tärkeää on myös huomioida asiakasyrityksen brändi ja sen tone-of-voice.

Miltä teidän brändinne tulisi kuulostaa?

Luukutuksen ja näkemyksettömän myyntityön aika on ohi, mutta laadukas kylmäkontaktointi on erottautumistekijä!

1-buukkauspalvelu

Buukkauspalvelu

Buukkaus täyttää myyjien kalenterit tapaamisilla oikeiden yritysten ja oikeiden päättäjien kanssa.

3-myynnilliset-markkinatutkimukset

Buukkauspilotti

Buukkausyhteistyö aloitetaan aina buukkauspilotilla, jonka sisältö on tyypillisimmin 30 tapaamista.

Tämän yhteistyön kautta saatiin paljon enemmän volyymiä tapaamisiin ja moninkertaistettiin myynnin määrä.

ROI oli todella hyvä ja investointi kannatti välittömästi.  Kaikki rahat saatiin takaisin. Ensimmäisen kahden kuukauden aikana investointi maksoi itsensä takaisin.

Atte Solaranta,  toimitusjohtaja, YouPret

Jätä meille viesti

    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911