Buukkauspalvelu

Good Call buukkauspalvelu

Lähes 90% kohtaamistamme myyntijohtajista kertoo, ettei myyjillä ole riittävästi aikaa tehdä pelinavauksia uusien asiakkuussuhteiden luomiseksi. Paras tapa varmistaa, että myyjillä on riittävästi aikaa tuloksen tekemiseen, on ulkoistaa työläs ja aikaavievä uusien asiakastapaamisten sopiminen luotettavalle kumppanille.

50%

Yli 50% käymistämme keskusteluista johtaa tapaamiseen 3kk sisällä ensimmäisestä keskustelusta.

92%

92% asiakkaistamme pitää sopimiemme tapaamisten laatua korkeampana kuin kilpailijoidemme.

+80%

Yli 80% asiakkaistamme, jotka ovat ostaneet palveluitamme, ostavat niitä uudestaan.

4-10k

4000-10.000 ulos soitettua puhelua kuukaudessa.

20+

20+ Aktiivista asiakasyritystä.

18

Tiimiimme kuuluu 18 ammattibuukkaajaa.

Buukkauspalvelun sisältö

Buukkauspalvelu räätälöidään aina kunkin asiakasorganisaation tarpeisiin sopivaksi, koska jokainen organisaatio on erilainen. Joidenkin asiakkaiden kaikki uudet tapaamiset tulevat Good Call Oy:n kautta, mutta useimmiten tapaamisia sovitaan yhdessä asiakasyrityksen myyntitimin kanssa. Yhteistyön toimivuuden kannalta onkin tärkeää, että toimimme täysin saumattomasti yhteistyössä asiakasyrityksen myynnin kanssa yhtenä tiiminä.

1

Prospektointi. Jotta soittotyö voi olla tehokasta, vaaditaan jatkuvasti riittävä määrä uutta kontaktoitavaa. Tämä vaatii hyvän suunnitelman ja roolituksen prospektoinnille asiakasyrityksen sisällä mikäli tarkoitus on tehdä prospektointityö itse. Good Call voi toteuttaa prospektoinnin palveluna tai kontaktoitavat yritykset voivat tulla asiakkaalta

2

Raportointi. Asiakkaamme saa perjantaiaamuisin viikkoraportin, joka sisältää perustasolla viikkoyhteenvedon viikon aikana tapahtuneista aktiviteeteista ja tuloksista. Tapaamisraportti sisältää kaikki viikon aikana sovitut tapaamset. Lisäksi raportit voivat sisältää esim. tiedot siitä mitä yrityksiä viikon aikana on kontaktoitu ja syyt tapaamisesta kieltäytymisille.

-

Yhteistyö markkinoinnin kanssa. Myyntiä ja markkinointia on hyvä suunnitella yhdessä ja tekemisiä synkata aika ajoin. Keskustelemme usein myös asiakkaidemme markkinointitiimin kanssa ja suunnittelemma yhdessä kampanjoita, jaamme tietoa sekä vahvistamme yhteispeliä

3

Soittotyö. Soitamme valituille asiakkaille ja käymme arvoa tuottavan, kartoittavan keskustelun ja sovimme tapaamisen silloin kuin asiakkaan kiinnostus aidosti herää. Myyjän on helppo mennä sopimiimme tapaamisiin, sillä hän saa kattavan kirjallisen briiffin soittajalta. Tapaamismuistiinpanot kirjataan monesti suoraan asiakkaan CRM-järjestelmään.

4

Kuukausittaisessa ohjausryhmässä käydään läpi tapaamisia, niiden laatua ja niiden kaupallisesta potentiaalista. Meille tärkeä onnistumisen indikaattori on tapaamisista syntyneet jatkokeskustelut tai tarjouspyynnöt. Myös aika ajoin on tarpeen tehdä muokkauksia joko kohderyhmään tai myyntitarinaan.

-

"Systemaattinen myynnin alkupää tuottaa ennustettavaa kasvua."

Buukkauksen hinta

Buukkauspalvelun kustannus määräytyy sen mukaan millainen sopimusmalli asiakkaalla on ja minkä tason päättäjiä tavoittelemme. Yksi tärkeä hintaan vaikuttava mittari, jota seuraamme aktiivisesti pilotin aikana on uloslähteneiden puheluiden määrä verrattuna sovittuihin tapaamisiin.

Sopiva hinnoittelumalli määräytyy tavoitteen mukaan

  • Aktiviteettiperusteinen. Hinta määräytyy ulos lähtevien puheluiden määrän mukaan
  • Aikaperusteinen. Hinta määräytyy käytetyn tuntimäärän mukaan.
  • Suoriteperusteinen. Hinta määräytyy sovittujen tapaamisten tai toteutuneiden haastattelujen määrän mukaan.
Jokainen tapaaminen on toteutunut sovitusti, paikalla on ollut oikea päättäjä ja 4/5 tapaamisista on johtanut jatkokeskusteluihin.
Pekka Manninen, Synesa Solutions Oy
Good Callilta saatiin hyvää sparrausapua myynnin kehittämiseen ja asiakasmyynnin parantamiseen. Konsultoiva, kehittämiseen tähtäävä ote oli se mitä kaivattiin. Saatiin ulkopuoliset korvat palveluiden myyntipuheen kiteyttämiseen. Saatiin kiinni oikea ja toivottu kohderyhmä.
Juho Toivonen, Osakas, Tonto Helsinki
Lähdettiin kokeilemaan soittokumppania ensimmäistä kertaa. Tapaamisia on syntynyt enemmän ja nopeammmin kuin osattiin odottaa. Asiakkaiden määrä on lisääntynyt ja olen ollut hyvin tyytyväinen yheistyöhön.
Juho Toivonen, Osakas, Tonto Helsinki

Referenssit ja toimialakokemus

Buukkauspalveluita hyödynnetään perinteisesti kaikenlaisten B2B asiantuntijapalveluiden myymisessä, joissa myyjille halutaan varata joko face2face tai online tapaamisia ja joissa myyjien arvokasta aikaa ei haluta käyttää buukkaamiseen. Tällaisia toimialoja on paljon, joista esimerkkeinä mm. yritykset jotka tarjoavat ohjelmistoratkaisuja, konsulttipalveluita, rekrytointipalveluita, työterveyspalveluita, markkinointipalveluita, vakuutuspalveluita jne. Omaamme paljon kokemusta edellä mainituista ja kerromme mielellämme tarkemmin referensseistämme sekä saavutetuista tuloksista.

IT & ohjelmistoratkaisut​​

Henkilöstö​

Markkinointi, viestintä ja PR

Jätä meille viesti

Haluatko tietää lisää buukkauspalvelustamme? Kerro itsestäsi, yrityksestäsi ja tilanteestanne sekä toivomasi yhteydenottotapa alla olevalla yhteydenottolomakkeella niin olemme sinuun yhteydessä sopiaksemme 15-60 min palaverin kiireistäsi riippuen.

    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911