Title Image

High-end Buukkauspilotti

Million Dollar Pitch – työpajassa myyntitarina herätetään henkiin

Pilotin alkuun toteutetaan Million Dollar Pitch-työpaja, jossa asiakas pääsee myymään palveluaan meille. Seuraavassa vaiheessa oivalluttavien kysymysten kautta lähdetään yhdessä sanoittamaan myyntitarinaa, jolla erottaudutaan kilpailijoista heti ensi kontaktista alkaen.

Haluamme päästä valmiiksi opittuja vastauksista syvemmälle ja siksi haastamme asiakastamme lempeästi. Työpaja on inspiroiva ja hyödyllinen molemmille osapuolille.

Työpajaan osallistuu asiakkaan puolelta 1-2 henkilöä sekä Good Callin puolelta 1-3 osallistujaa.

Työpajan jälkeen työstämme myyntitarinan kysymyspatteristoineen valmiiksi. Meiltä ostetaan myös Million Dollar Pitch- workshoppia ja myyntitarinan suunnittelua stand-alone palveluna. Milloin Dollar Pitch Workshop- on usein myös osa kylmäsoittovalmennuksiamme.

Pilotin aikana löydämme yhteisen groovin

Buukkausyhteistyö aloitetaan aina buukkauspilotilla, jonka sisältö on tyypillisimmin 30 tapaamista. Pilotin keskimääräinen läpimenoaika sopimuksen allekirjoittamisesta loppuyhteenvedon lähettämiseen on noin 4-6 viikkoa, mutta työ tehdään aina asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti.

Pilotin aikana kehitetään, hiotaan ja löydetään parhaat mahdolliset käytännöt yhteistyölle. Tiivis yhteydenpito, selkeät prosessit ja yhdessä sovitut tavoitteet luovat vankan pohjan saumattomalle yhteistyölle.

Suurin osa buukkauspiloteista kääntyy jatkuviksi asiakkuudeksi ja valtaosa asiakkaistamme onkin ns. “Ikuisia asiakkaita”. Vaikka välillä yhteistyöstä otettaisikin taukoa, yhteistyö yleensä
aina kuitenkin jatkuu.

Pilotin päätteeksi vedämme vielä yhteen opit ja annamme palautteet puolin ja toisin, jaamme markkinasta saamamme opit, analysoimme mitä soittostatistiikkamme meille kertoo kohderyhmien osumatarkkuudesta ja miten yhteistyötä tulisi kehittää seuraavassa vaiheessa aina vain paremman tuloksen saamiseksi.

Kun suunta ja laatu ovat kohdallaan, on aika painaa kaasua!

Varaa tapaamisaika, niin jutellaan lisää!

Otamme asiakaskokemuksen ja sen mittaamisen tosissamme

Jokaisen pilotin jälkeen haastattelemme asiakkaan ja pyydämme heitä arvioimaan toimintaamme 12 arvopisteessä, joista meidän näkemyksemme mukaan laadukas buukkausyhteistyö koostuu.

Espoon Kaupungin kevään 2022 kylmäsoittokampanjassa täytimme tai ylitimme asiakkaan odotukset jokaisessa kohdassa.

Jopa 7/12 kohdassa ylittämään asiakkaan odotukset!!!

1. Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen
2. Pitchin suunnittelu
3. Kampanjan aloittamisen nopeus
4. Sovitussa aikataulussa pysyminen
5. Sovittujen asioiden toteutuminen
6. Meiltä vastaamisen saamisen nopeus
7. Teimme proaktiivisesti kehitysehdotuksia ennen kampanjaa ja kampanjan aikana
8. Viestintä kampanjan etenemisestä
9. Raportoinnin täsmällisyys
10. Kalenterikutsujen ja CRM-kirjausten täsmällisyys
11. Tapaamisten laatu
12. Kampanjan myynnillisten tavoitteiden toteutuminen

Niin kiinni meidän DNA:ssa, että näistä unohdamme välillä kertoa

Pääsemme usein yllättämään meille uudet asiakkaat liikkeellelähdön nopeudella ja tehokkuudella. Myös tapaamisten laatu ja soittajien osaamisen taso usein yllättää. Toisaalta on kiva yllättää niin päin, että yhteistyö olikin odotettua parempaa kuin toisin päin. Tämä on tavoitteemme!

Good Calilta saatiin hyvää sparrausapua myynnin kehittämiseen ja asiakasmyynnin parantamiseen. Konsultoiva, kehittämiseen tähtäävä ote oli se mitä kaivattiin. Saatiin ulkopuoliset korvat palveluiden myyntipuheen kiteyttämiseen. Saatiin kiinni oikea ja toivottu kohderyhmä.
-Juho Toivonen, Osakas, Tonto Helsinki

“Lähdetiin kokeilemaan soittokumppania ensimmäistä kertaa. Tapaamisia on syntynyt enemmän ja nopeammmin kuin osattiin odottaa. Asiakkaiden määrä on lisääntynyt ja olen ollut hyvin tyytyväinen yheistyöhön.”
-Jari Heiskanen, TJ Aava Ohjelmistot

Jokainen tapaaminen on toteutunut sovitusti, paikalla on ollut oikea päättäjä ja 4/5 tapaamisista on johtanut jatkokeskusteluihin.

Pekka Manninen, Synesa Solutions Oy

Jätä meille viesti

    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911