High-end Buukkauspilotti

Good Callin buukkauspilotti, yrityksille jotka haluavat kokeilla Good Callin buukkauspalvelua.

Mitä lupaamme sinulle

Kiinteä
hinta

25 asiakastapaamista joihin kannattaa mennä

Kokeneet
buukkaajat

Uusi parempi
myyntispiikki

Melkein jokaisella on jonkinlainen käsitys buukkauspalveluista, niin hyviä kuin huonojakin. Me Good Callilla väitämme olevamme yksi parhaista buukkauspalveluiden tarjoajista. Todistaaksemme tämän, olemme kehittäneet buukkauspilotin, joka takaa teille 25 korkealaatuista asiakastapaamista kiinteään hintaan. Ensimmäiseksi tutustumme perusteellisesti yritykseenne, palveluihinne, kohderyhmäänne ja toimintaanne, ja aloitamme sitten asiakaskontaktoinnin.

 

Buukkauspilotin eteneminen

1

2

3

4

5

Ideaaliasiakastyöpaja.
Määritetään ICP (Ideal Customer Profile) yritystasolla ja tutustutaan tärkeimpiin ostajapersooniin.

1. Ideaaliasiakastyöpaja.
Määritetään ICP (Ideal Customer Profile) yritystasolla ja tutustutaan tärkeimpiin ostajapersooniin.

Rakennetaan kohderyhmä.
Tuotetaan “käsinpoimittu” kohderyhmälistaus, jossa 200-300 yritystä yhteystietoineen.

2. Rakennetaan kohderyhmä.
Tuotetaan “käsinpoimittu” kohderyhmälistaus, jossa 200-300 yritystä yhteystietoineen.

Million dollar pitch työpaja.
Luodaan myyntipuhe sekä tarpeeksi kvalifioivat ja keskustelua syventävät kysymykset.

3. Million dollar pitch työpaja.
Luodaan myyntipuhe sekä tarpeeksi kvalifioivat ja keskustelua syventävät kysymykset.

Sovitaan 25 tapaamista.
Sovitaan kriteerit täyttäviä tapaamisia, joista saatte selkeät briiffit myyjälle tapaamista varten.

4. Sovitaan 25 tapaamista.
Sovitaan kriteerit täyttäviä tapaamisia, joista saatte selkeät briiffit myyjälle tapaamista varten.

Pilotin päätöspalaveri.
Mitä kysymyksiä asiakkaat kysyivät? Miten myyntipuhe toimi ja miten sitä voisi kehittää? Ehdotus jatkosta.

5. Pilotin päätöspalaveri.
Mitä kysymyksiä asiakkaat kysyivät? Miten myyntipuhe toimi ja miten sitä voisi kehittää? Ehdotus jatkosta.

Buukkauspilotin keskimääräinen läpimenoaika sopimuksen allekirjoittamisesta loppuyhteenvedon lähettämiseen on yleensä 4–6 viikkoa, mutta räätälöimme aikataulun aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Pilotin aikana kehitämme ja hiomme parhaita käytäntöjä asiakastapaamisten varaamiseen. Tiivis yhteydenpito, selkeät prosessit ja yhdessä sovitut tavoitteet luovat vankan pohjan saumattomalle yhteistyölle ja erinomaisille tuloksille.

Miksi buukkauspilotti?

Buukkauspalveluihin liittyy usein pelko siitä, että siihen joudutaan käyttämään paljon aikaa ja rahaa, mutta tulokset jäävät laihoiksi. Siksi buukkauspilotti on helppo tapa aloittaa buukkauspalvelun käyttö tai kokeilla uutta buukkauspalveluiden tarjoajaa. Buukkauspilotissa sovitaan yksi kiinteä hinta, jolla saatte takuuvarmasti 25 laadukasta asiakastapaamista.

Mitä asiakkaamme sanovat

Tavoitteenamme on olla asiakkaillemme tuloksekkain uusasiakashankinnan kumppani, jonka kanssa yhteistyö on mukavaa, helppoa ja selkeää. Siksi olemmekin saaneet paljon hyvää palautetta asiakkailtamme, ja usein asiakkaat, jotka kokeilevat buukkaustamme, jäävät pitkäaikaisiksi asiakkaiksemme. Alta löydät joitakin referenssejämme.

Millainen toimialatuntemus teillä on?

Buukkaajamme ovat alansa konkareita, joilla on vuosien kokemus eri toimialoilta. Vaikka meillä onkin hyvät pohjatiedot, ymmärrämme, että jokainen yritys on yksilöllinen. Siksi tutustumme jokaisen asiakkaan liiketoimintaan perusteellisesti ennen buukkausprosessin aloittamista.

Referenssit ja toimialakokemus

Buukkauspalveluita hyödynnetään perinteisesti kaikenlaisten B2B asiantuntijapalveluiden myymisessä, joissa myyjille halutaan varata joko face2face tai online tapaamisia ja joissa myyjien arvokasta aikaa ei haluta käyttää buukkaamiseen. Tällaisia toimialoja on paljon, joista esimerkkeinä mm. yritykset jotka tarjoavat ohjelmistoratkaisuja, konsulttipalveluita, rekrytointipalveluita, työterveyspalveluita, markkinointipalveluita, vakuutuspalveluita, rahoituspalveluita, jne. Omaamme paljon kokemusta edellä mainituista ja kerromme mielellämme tarkemmin referensseistämme sekä saavutetuista tuloksista.

IT & ohjelmistoratkaisut​​

Henkilöstö​

Markkinointi, viestintä ja PR

Jokainen tapaaminen on toteutunut sovitusti, paikalla on ollut oikea päättäjä ja 4/5 tapaamisista on johtanut jatkokeskusteluihin.
Pekka Manninen, Synesa Solutions Oy
Good Callilta saatiin hyvää sparrausapua myynnin kehittämiseen ja asiakasmyynnin parantamiseen. Konsultoiva, kehittämiseen tähtäävä ote oli se mitä kaivattiin. Saatiin ulkopuoliset korvat palveluiden myyntipuheen kiteyttämiseen. Saatiin kiinni oikea ja toivottu kohderyhmä.
Juho Toivonen, Osakas, Tonto Helsinki
Lähdettiin kokeilemaan soittokumppania ensimmäistä kertaa. Tapaamisia on syntynyt enemmän ja nopeammmin kuin osattiin odottaa. Asiakkaiden määrä on lisääntynyt ja olen ollut hyvin tyytyväinen yheistyöhön.
Juho Toivonen, Osakas, Tonto Helsinki

Tiimi

Haluamme panostaa kaikessa laatuun ja siksi olemmekin koonneet kokeneen tiimin alan ammattilaisista, joilla on paljon ymmärrystä erilaisten yritysten palveluista sekä myyntiprosesseista. Näin tiimimme pystyy mukautumaan nopeasti osaksi erilaisten yritysten toimintaa ja hoitamaan buukkauksen tarvittavalla laadulla. Luottamus on kaiken A ja O. 

Jätä meille viesti

Haluatko tietää lisää buukkauspilotistamme? Kerro itsestäsi, yrityksestäsi ja tilanteestanne sekä toivomasi yhteydenottotapa alla olevalla yhteydenottolomakkeella niin olemme sinuun yhteydessä sopiaksemme 15-60 min palaverin kiireistäsi riippuen.

    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911