Title Image

Myynnillinen markkinatutkimus

Onko sinulla jokin uusi tuote tai palvelu, jonka haluaisit lanseerata, mutta olet epävarma sen vastaanotosta markkinoilla? Meidän täysin oma konseptimme, Myynnillinen markkinatutkimus, on omiaan silloin, kun halutaan haistella markkinoita ja samalla tuottaa ultrakvalifioituja liidejä. Myynnillisessä markkinatutkimuksessa kohtaa kolme myynnin kannalta elintärkeää aluetta: tutkimus (research), asiakkaan kouluttaminen (educate) ja liidien generointi (generate leads).

Suunnittelemme kyselyrungon niin, että se innostaa vastaamaan. Oivalluttavien kysymyksien saamme kaiveltua markkinasta esiin kaikki eri harmaan sävyt, jolloin myynnin kohdennus saadaan paremmin maaliin. Myynnillinen markkinatutkimus on 100% tutkimus ja 100% liidien generoinnin työkalu. Tätä kautta tuotetut liidit ovat ultrakvalifioituja, koska heidän kanssaan on käyty jo hyvin syväluotaava keskustelu ja näin ymmärrämme myös prospektin mahdolliset tarpeet paremmin. Tapaaminen voidaan sopia esimerkiksi vain sellaisten kanssa, joilla on tarve juuri nyt. Muut lämpimät liidit toimitamme puhelumuistiinpanoineen selkeän loppuraportin yhteydessä.

Yhdistämme modernin myynnin ja coaching- taidot tavassamme kohdata asiakkaamme asiakkaita – tulevia ja nykyisiä.

Voiko haastattelututkimus tuottaa arvoa myös haastatteluun osallistujalle?

Mielestämme kyllä ja sen pitääkin! Samoin kuin myynnin kohteelle arvoa tuottamaton myyntiprosessi on tullut aikansa päähän, niin myös haastattelutkimukset, joista vain tilaaja hyötyy.

Tutkimus on kohtaaminen brändin kanssa siinä missä kylmäsoittokin ja haastattelutilanne jos joku tarjoaa mahdollisuuden erottautua positiivisesti!

Yrityspäättäjien aikaa halutaan milloin mihinkin ja viimeistään nyt on tullut aika tehdä haastattelututkimuksia tavalla, josta hyötyvät myös haastateltavat!

Toteutamme haastattelut rohkealla ja henkilökohtaisella coachaavalla otteella, joka tarjoaa haastateltavalle tilan myös pohtia omia ajatuksiaan ja muodostaa ajatusreittejä, joita ei aiemmin ollut.

Meidän toteuttama haastattelu syventää asiakkaan luottamusta brändiin.

Kysymme tarkentavia kysymyksiä ja saamme esille myös ne harmaan sävyt, joita perinteinen puhelinhaastattelu saatika digitaalinen kysely ei koskaan voisi saada.

Saamme usein kiitosta sekä haastattelun tilanneelta osapuolelta: “Emme ole koskaan saaneet näin syvällistä tietoa” sekä haastateltavalta “Tämä haastattelu ylitti odotukseni. Kiitos, että soitit!”

Tarvitsimme kumppania toteuttamaan Microsoft-pilvipalveluiden kartoituksen suomalaisille IT-päättäjille nopealla aikataululla. Good Call auttoi meitä merkittävästi rakentamaan mielenkiintoisen kyselyn, johon IT-päättäjät innostuivat vastaamaan ja jolla myös saataisi liidejä myynnille. Liidien määrä yllätti, sillä asiakasliidejä tuli vähintään tuplasti odotuksiin nähden. Joustava ja ammattimainen yhteistyö – voin suositella!

Katja Alaviitala, Partner Development Manager, Arrow ECS Finland Oy

Jätä meille viesti

    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911