Title Image

Me goodcallilaiset ja asiakkaamme onnistumme yhdessä

Good Call Oy sai alkunsa onnistumisista ja palosta auttaa yrityksiä myynnin alkutaipaleella. Vuosien aikana palvelumme on laajentunut asiakastapaamisten sopimisesta koulutuksiin ja tutkimuksiin, joilla autamme yritysten myyntitiimejä syventämään asiakasymmärrystä sekä tekemään tulosta yhdessä ja yksilönä. Elämme laadusta ja tämä on johtanut monivuotisiin yhteistyökuvioihin sekä siihen, että asiakkaamme pitävät meitä tuloksellisimpana uusasiakashankinnan kumppanina.

Erottautumistekijät:

* Kokeneet New Business Developerit, joiden henkilökohtainen missio on hyvä elämä
* Perehdymme myytävään palveluun ja omistaudumme sille
* Ihmisläheisyys vahvana arvoissamme

Missiomme on poistaa huonot kylmäpuhelut Suomesta!

Tiimimme – vapaus ja inspiroiva työkulttuuri vaikuttaa työn laatuun monilla tavoin

Good Callin tehotiimi koostuu kahdesta tiiminvetäjästä ja yhteensä 12 kokeneesta soittotiimin jäsenestä. Koulutustausta ovat moninaiset aina teologista suurtauslouskokkiin. Tiimissämme on myös entisiä hoitoalan ammattilaiseja, terapeutteja ja coacheja. Meitä kaikkia yhdistää rakkaus ihmisiin ja liiketoiminnan kasvattamiseen.
Jokainen tiiminjäsenemme on itsenäinen yrittäjä tai freelancer ja monet harjoittavat myös muuta liiketoimintaa soittotyön ohella. Good Call on monen yrittäjän koti ja työyhteisö, joka tuo tehoa ja voimia myös muuhun elämään ja liiketoimintaan.
Soittotyötä tehdään tyypillisesti osa-aikaisesti 10-25 tuntia viikossa keskittäen soittoaika päivän parhaisiin soittoaikoihin ja kontaktoinnille tehokkaimpiin työtunteihin. Muina aikoina tehdään muuta. Näin myös varmistamme, ettei työstä tule puuduttavaa liukuhihnatyötä, jota olisi prospektienkin raskasta kuunnella.

Meillä ei ole työaikoja vaan jokaisen soittajan kanssa sovitaan tavoitteet, jotka vastaavat asiakkaan kanssa sovittuja kuukausitavoitteita. Vapauden ja innostavan kulttuurin ansiosta yhteistyöt soittotiimin jäsenien kanssa lasketaan vuosissa, mikä tekeekin Good Call Oy:sta poikkeuksen toimialalla. Henkilöstön vaihtuvuus on pientä, ihmiset ammattitaitoisia ja sitoutuneita. Näin pystymme myös rakentamaan yhteistyö asiakkaidemme kanssa pitkäjänteisesti. Me rakastamme omaa työtämme ja asiakkaidemme bisnestä!

Good Call mediassa

Good Call vieraili Myyntipodissa kertomassa kylmäsoittojen tehosta uusasiakashankinnan välineenä.

Stinan asiantuntijablogikirjoitus Alma Talentille modernista tavasta tehdä kylmäsoitto vuonna 2022.

Stina kouluttaa Alma Talent Seduossa, miten avata arvoa tuottava dialogi puhelimessa.

Stinan vierailu Enreachin webinaarissa. Aiheena tietenkin menestyksekäs outbound.

Good Call vieraili Myyntijohtajan Aamukahvilla – podcastissa kertomassa kylmäsoittamisesta.

Stinan kirjoitus myyntipuheluista Enreachin blogissa. 

Jätä meille viesti, kun myynti kaipaa vahvistusta

    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911